Nattvarden

Nattvarden
Jag med mina lärljungar

tisdag 15 mars 2011

Blogg med eleverna

Jag har planerat en fotouppgift som jag ska arbeta med eleverna under ca fem veckor. Jag har gjort en blogg kring uppgiften samt en jing film om hur man arbetar med lagermask i PS, som resurs. Jag tänker även göra en elevblogg där eleverna lägger upp sina bilder samt ger gensvar på varandras arbeten. Gå gärna ut och titta på den bloggen. OBS! jag har inte börjat arbeta än med övningen. Jag ska lägga till länkar till olika fotosidor där eleverna kan titta på olika fotografers arbete.
Visst är det så att ska jag starta en öppen blogg måste jag starta ett nytt mailkonto? eller? för jag vill inte att eleverna kommer åt mina andra bloggar som ligger på min mail.

Blogg adress http://estetbild.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar